قانون دنيا


::..آدمك..::



   دلم چيزي ميگويد...عقلم چيز ديگري...و قانون چيز ديگري...

 

   بدم مي ايد از همه ي قانون هاي الكي...

 

   خيلي وقت است كه ديگر به هيچ كس اعتماد ندارم...

 

  ميدانم كه همه دروغ ميگويند...

 

   خيلي ها در مورد من فكر ديگري ميكنند اما من كس ديگري هستم...

 

   هيچ كس واقعا مرا نميشناسد...

 

   از خيلي از اين تفكر ها وتصور ها بدم مي ايد...

 

   در اطرافم كمتر كسي است كه تفكري زيبا داشته باشد...

 

   گاهي ميخواهم حرف بزنم اما نمي شود...

  گاهي همه جا ساكت است اما سكوت وجود ندارد ..اين ذهن من است كه ارام است..

  پ.ن:ديروز امتحان نهايي رياضي داشتيم..نهايي خيلي اسونه...مشكل اين جاست كليداشو معلوم نيست كي مينويسه؟!..فقط اين كه احساس تاسف كردم ..كمي براي خودم..كمي براي كشورم..و مقدار قابل توجهي براي نظام اموزش و پرورش كشورم..!! انشاالله من اشتباه فكر كرده باشم..!!

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 20:5|GolnOoSh|